sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Tuusiksen tuntomerkit

Mä pelkäsinkin että tässä käy näin =) siis että Mia haastaa mut tähän.

1.Mulla on keskiruskeat hiukset, värjätyt, aitona taidan olla maantienharmaa. Hiukset leikkasin juuri kuten pari kirjoitusta taaksepäin kirjoitin joten ovat lyhyet, suorat, mä yleensä käytän huivia joten en käytä muita tuotteita kun shampoota, hoitoainetta ja hiusharjaa :D

2.Oikeasti, en tiedä silmieni väriä, mutta iholtani olen perussuomalainen, mutten varmaan kuitenkaan vaaleimmasta päästä.

3.Pituuteni taitaa olla vain 156cm (vai oliko se 158cm?) ja painoa on LIIKAA. Jeremiasta odotellessa ekalla neuvolakäynnillä paino oli 64kg, 5 lasta myöhemmin luku alkaa 8:lla. Imetys tai synnytyksen jälkeen paino on onneksi erittäin hitaasti pudonnut, ja toivottavasti saisin pudotettua enemmänkin.

4.Mä en käytä meikkiä, en itseasiassa omista meikkejä, kasvorasvaa ja vettä. Joskus tosin joku ihonkuorinta yms hoito olisi kiva mutten usko että musta tulee sellaista että alkaisin meikkaamaan, tottakai jos duuni olisi sellaista mutta en näin muuten.

5.En pidä koruja, mulla on korvassa vaan reiät, ei korviksia, sormusta mulla ei ole kun ei olla naimisissakaan ja mä olen huono pitämään edes kelloa ranteessani enkä siis pidäkkään.

6.Kotona liikun puolialasti, siis yleensä oikeasti ikivanhassa kulahtaneessa t-paidassa ja ties missä, yleensä jos joku naapuri ja tuttu tulee, housut laitan jalkaan, nekin tosiaan n.15v vanhat colleget tai ikivanhat trikoot, ulos kyllä vaihdan ainakin H&M:n yms peruspaidan ja farkut ;) nyt kesällä tosin on sellaisia kangashousuja ja t-paitojakin jopa by Lindex tai H&M, ja tietenkin, mun surullisen kuuluisa huppari! jonka kuvan nyt sitten laitan tähän, sen kanssa mulla on aina tuo marikassi joka sekin kulunut mutta tuota väriä ei enää saa ja huivi, muitakin huiveja mulla on mutta tuo kassi on aikalailla aina mulla =) Multa ei löydy mekkoja eikä hameita ja viimeksi sellaista taisi pitää äitini 50vuotis synttäreillä josta on aikalailla kohta 20vuotta aikaa!

the huppari + kassialman laukku ja huivi.

7. Olen laihduttanut painonvartijoilla n.5kg muutan kerran, kummallakin kerralla olen tullut raskaaksi ja lopettanut PV:n ;)

8.Mulla ei ole vielä ammattia, en oikeasti ole saanut itseäni viihtymään koulunpenkillä, olen kyllä käynyt lukiota pari vuotta, liiketaloudellista hetken, puupuoltakin hetken, mutta lähihoitajan opinnot on siis ne jotka on kesken ja aikomus käydä loppuun kyllä. Mutta viihdyn kyllä kotiäitinä..

9.Olen ollut kotiäitinä melkein 9vuotta, sillä välillä tosin olin noin vuoden lähihoitajaksi opiskelemassa mutta se oli aika rankkaa kun Juli 1,5v ja Jeremias 3vuotias, joten lopetin kesken ja jäin vielä lasten kanssa kotiin, tosin Jere jäi silti tarhaan koska oli integroidussa erityisryhmässä puheen kehityksen viivästymisen takia.

10.PUHELIAS, rääväsuu. Mä koitan välillä miettiä mitä sanon, en usein, ystäväni ovat pakko olla sellaisia kenen kanssa mun ei pidä varoa sanojani, he tietävät mut ja tuntevat etten tarkoita kaikkea mitä sanon ja sanon joskus asiat liian töksähtelevästi ja suorasti, tätä koitan kyllä varoa ihan uusien tuttavuuksien kanssa ;) Tahalteni en halua loukata ja mielipiteeni ovatkin aika vapaita, vaikka olisin yhtä mieltä toisesta asiasta kuin hyvä ystäväni, se ei haittaa minua ollenkaan. Nautin ystävistäni todella paljon, tiedän tarvitsevani seuraa ja siksi en osaakkaan ikinä olla kotona ja esim. siivoilla vaan pitää juosta kylään ja kaikkialle, mulla on varmaan AD/HD.

11.Rakastan lastenvaatteita kuten Miakin, mäkin shoppailen tunteella. Värit on mieleen, oranssi, ruskea, vihreän sävyt, pinkki ja turkoosi varsinkin! Meillä vaatteet ei aina sovi yksi yhteen ja varsinkin kaikki sukat on kadoksissa jotka sopisi juuri johonkin mutta yritän, välillä en tosin välitä edes jos Isi pukee jotain aivan älytöntä, näkyypähän tarhassa että se on pakko olla Isi joka on pukenut lapset ;) Jeremias kohta 8v ja Julianna 6,5v pukevat itse ja välillä näky ei ole mieleeni mutta aniharvoin käsken vaihtamaan vaatteet sen takia.

12.Inhoan siivoomista, paikkojen järjestelemistä, tavaroiden läpikäymistä, huutonetin myytyjen PAKKAAMISTA yms, mä inhoan myös itselleni sovittaa vaatteita ja inhoan liian kuumaa tai liian kylmää säätä, inhoan stressiä. Olen aika nirso ruuassakin ;)

13.Haaveilen laihtuvani ja siitä että joskus lähdetään matkalle jonnekkin kauemmas kuin Tallinnaan ja Ruotsiin ;)

14. Olen kohta 27vuotias ja ollut Jannen kanssa noin 8vuotta, ei olla naimisissa =)

15.Tärkeintä elämässä on tietysti perhe, mutta hyvät ystävät minulle myös ehdottomasti.

Tällainen kamaluus täällä siis kirjoittelee, lastenvaatefriikki Tuusis! Tutut ja sukulaiset saavat lisätä omia kommenttejaan, itsetutkinta siis sallittua mulle =)

HAASTAN (sori jos tulee uudestaan!):

Lastenvaatehimoshoppaaja blogistin Meerin
Happy-Go-Lucky blogistin -J-:n
Something new, something recycled and something wild blogistin Roosan
Vauhtivekaroiden äidin
ja
TYTTÖNUKEN ! =)



Tässä ohjeistus:
Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Et kuulosta yhtää pahalta ihmiseltä! Ainakin rehellinen kuvauksen teit.

Anonyymi kirjoitti...

Ihanan rehellisesti ja aidosti kirjotat, kuten aina! Hyvaa jatkoa sinulle ja lapsillesi!

Tuusis82 kirjoitti...

heh, ei varmaan kukaan nyt niitä karmeimpia asioita paljasta mutta toivottavasti edes jotenkuten rehellinen kuva =)