sunnuntai 31. tammikuuta 2010

Kihlajaiset


Heips!
Ne kihlajaiset vietettiin siis eilen lauantaina ja oli oikeasti mahtavat, älyttömän ihanat, ikimuistettavat jne! Parempia en olisi osannut toivoa!

Meillä oli Fresitan mansikkaskumppaa ja sillä kilisteltiin, tarjottavana oli naapurin ja Jeremiaan Miia kummin tekemät kakut jne, mä olin saanut jtn siivottuakin (lue, mun äiti, ja mun kaverit oli...] ja Katja jäi vielä lauantai aamuna tyttöjen kanssa siistimään loppusilauksen (lue: tunkemaan kaikki loput tavarat sisävarastoon...) kun mä lähdin sellossa käymään. Sitten exäkin sai tehtävän ja haki meidän ekat 4 vierasta meille ja ottin vimoset kaksi lastaan itselleen ilman palautusoikeutta ennen seur. päivää kello 16. Vieraita oli alle 20, mutta lupauksia tulla häihin sitäkin enemmän (heh ja muistakaakin :D), oikeasti jäi kaipaamaan eniten vain -J-:tä, poikien äitiä, ja kaukana asuvaa poikien tyyliin Miaa ja muutama blogissa tuntemattomia ystäviäni. niin vaikka paikalle ei saapunut yhtään, niin, ja kyllä ei yhtään kappaletta sukulaisiani. Mä itseasiassa tajusin vasta tänään että äh, ei ne mua haitanneet, osa ystävistä vain, musta alkaa enemmän tuntumaan siltä ettei veri ja geenit merkitse mitään in-real-life, mulle. Hauskaa oli kyllä todellakin ja vaikka Kulta laitto tv:stäkin euroviisut niin vieraat ei kaikonneet ;) Jatkoille lähdettiin cuba!cafeehen mutta koska siellä jotenkin ei meidän porukan fiilis luistanut niin lähdettiin rämpimään circukseen (joo, kuulostan siltä ihan kun mä tietäisin nää hesan paikat läpikotaisin niin sorge, en tiedä kun tän ja ed. vkonlopun perusteella yhteensä 3 paikkaa, jee!) ja siellä circuksessa oli kyllä mukavaa! Olenhan mä maininnut jo tuhat kertaa, mutta vielä... mulla (meillä) on NIIN maailman parhaimmat ystävät kun olla ja voi! Lisää skumppaa ja kippistä, sekä se että meidän Piia pyysi DJ:tä soittamaan yhden biisin meille ja sitten se DJ yhtäkkiä kuuluttaakin että missä Hanna ja missä Katja ja käskee mun viedä mun naiseni tanssimaan... tein käskettysti. Niin, mä en IKINÄ tanssi, en ole muuten ever ennen tanssinut missään. [ja uusintaa saatte odottaa!] ja oli kyllä tosi ihanaa kun kaikki ystävät halaa siinä meidän ympärillä ja tanssittiin ja johan tuli kyynelkin kun oli niin ihanaa! En mä osaa kuvailla sitä sanoin. en mä siitä muusta baarin porukasta mtn, mutta ne ystävät siinä, ne on ne tärkeet. [oli siinä joku kysynyt mun kaverin mieheltä että mitä porukkaa te oikein ootte, että onko noi lesboja? heh.] muutenkin koko ilta meni tosi hyvin, pitihän siinä tietenkin taksista kotiintullessa yksi pieni riitakin olla jotta sitten ainakin pääsee sopimaan... ;)

Ihana ilta, ystävät oli niin tärkeitä olla siellä, ne teki sen illan ikimuistoiseksi!

[niin... tiedättehän että ennen baariin lähtöä Piia sai fresitaa paidalleen multa kun kaadoin tahalteni vitsillä ja Katja sai traumoja kamerasta, jne jne jne =D ]

Mutta joo... taidan mennä nukkumaan, univelkaa kertyi hieman viikonlopulta !

TUUSIS

7 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

ai et ei mua? :D

kihvaa että oli hyvät kemut!! mä jo ehdin hiukan feissarista kuvia vilkuilla. :)

Ida-Antonia kirjoitti...

Kiva kuulla että päivä oli juuri sitä mitä odotitte, niin sen kuuluukin. Oneea vielä kerran!

Vauhtivekaroiden äiti kirjoitti...

Paljon Onnea! Ihanat juhlat ja herkullisen näköiset tarjottavat :)

minny kirjoitti...

Isot onnittelut teille molemmille tätäkin kautta!!!!

Heidi kirjoitti...

Onnea kihlauksen johdosta :) Ja juhlat kuulostivat ihanilta :)

Anonyymi kirjoitti...

Onnea Tuusis ja Katja!

Mä ehdotan nyt nuorelle parille jotain kivaa ja romanttista puuhaa, johon kaikki lapsetkin pääsee mukaan! :)

Ostatte nuorimmalle pulkan ja teille + 4:lle vanhemmalle sukset ja luistimet (käytetyt, kierrätys kunniaan sopii hyvin!) ja lähdette sitten koko perheen voimalla nauttimaan tästä ihanasta talvesta! Kuumat kaakaot mukaan! :)

Se olisi teidän lapsille ihan tervettä vaihtelua kymmenien turhien vaatekappaleiden, videoiden, ym hoplop seikkailuiden sijaan!

Terveisin
F :)

Tuusis82 kirjoitti...

Hanna, suakin! Kuten I-A:ta, pikkuriikkiä ja kaikkia muitakin! Tuli vaan mainittua ne jotka on olleet "tietoisia" musta&Katjasta jo ihan alusta saakka.

ja
F: lapsille on luvattu jo retki oittaalle, tosin me ei hiihdetä, mä en suostu! mutta ollaan me jo pulkkamäkeen ehditty monesti, älä huoli ;) Joonatan 2,5v vetää itse pulkan jo ylös ja laskee yksinään, Jade ei vielä niin itsenäisesti =) Luisteluakin isommat jo harrastaa usein koulun pihalla iltaisin, mutta en mä eikä vielä olla Jossullakaan kokeiltu ;)