tiistai 14. syyskuuta 2010

Kirppistelty





Ensiksikin, kamerasta loppui akku ja en tiedä missä kameran akun laturi on, hyvä minä ;) ja kuvatkin on niin huonoja mutta jotain pointtia siis...

Kävin viime sunnuntaina mahtavien 3h yöunien jälkeen Myyrmäessä kirpparilla, etsinnässä oli Joonatanille cars hahmojuttuja ja vaatteita siihen liittyen, koska mä en halua esim KappAhlissa maksaa yksivärisestä paidasta cars printillä 15e... mutta kun Joonatan pitää kamalasti kyseisistä jutuista niin ajattelin kokeilla kirppistä, ja todellakin tein LÖYTÖJÄ! Yhdeltä samalta myyjältä cars lakanoista, palapeleihin, kirjoihin, cars autoihin, ja isoon Make rekkaan löytyi Jonelle paljon paljon iloa jotka on jaettu nyt monena päivänä (en antanut kerralla) ja myyjä (kuka olitkaan, vilkutus sinne!) tunnisti vielä mut, hieman kyllä hävetti kun varmasti kivat silmäpussit oli... (alkoholittomallahan mä olin ollut ettei sen puoleen mitään, mutta se vähäinen uni). Mutta todellakin onnistunut kirppisreissu! Jeremias sai vielä joitain sellasia hiphop lippiksiä ja Jossu sellaiset pidemmät "bootsit" kauppakengiksi. Kuvaa ei ole muusta kun noiden uusien lelujen tuomasta ilosta ja kuvat oli ihan omaan käyttöön tarkoitettuja mutta kun se akku loppu niin tässä on ainoat kuvat todisteena mistään =)

Hyvää viikkoa kaikille!

TUUSIS

2 kommenttia:

zanne kirjoitti...

Hei, mäkin näin sut Myyrmäessä, olit siellä parin kaverin kanssa. Näin sut kauempaa, ja kun yritin tulla lähemmäksi, niin olitkin jo kadonnut jonnekin ihmisvilinään, höh!
Kivoja löytyjä näköjään teit!
Mun löydöt löytyy mun blogista :-)

Tuusis82 kirjoitti...

Harmi Zanne! Mä olin joo parin tutun kanssa kiertelemässä ja kadotin nekin välillä =) Muista ens kerralla huutaa mua ni mä tajuan ;)