torstai 26. toukokuuta 2011

Tsemppausta ja matkailua

Mähän tsemppaan varsin hyvin taas tätä bloggailua :D no ei tästä tule tapa. Edelleen koen että mun jutut ei sovi tähän hienoon blogimaailmaan ehkä juurikaan.

Mutta hei... mä tulin kirjoittelemaan tänne ihan siksi että arvatkaapas mitä! Mä lähden heinäkuussa matkalle. Heinäkuu on kyllä todella erilainen tänä vuonna; kesä-heinäkuun vaihde on Helsinki Pride viikko ja vaikka se on (vapaaehtois)työntäyteinen mutta myös niin mukava ja odotettu! Sen viikon lapset ovat isällään, ja sen seuraavankin (mitä mä teen sen tokan viikon?), tokalla viikolla tosin voisi ottaa osan lapsista ja lähteä Savonlinnaan kun ei ole kahteen vuoteen käynyt, mutta uskaltaisikohan sitä?
Tai vaikka lasten kanssa risteilylle, tai jotain, kun olisi mahdollisuus ottaa vain osa lapsista.

Sitten onkin viikko kun lapset ovat kaikki takaisin mulla ja ajateltiin ihan vaan ottaa rennosti, käydä uimassa Vantaalla, Espoossa, Hesassa ja erilaissa paikoissa koska uiminen on kivaa ja uudet maisemat virkistää, eikä tartte varmaan tehdä sen erikoisempaa kun nauttia eikä ole kiire mihinkään.

No sitten päästään jo seuraavan viikon alkuun ja 19.7 mä lähdenkin reissuun! Enkä vain johonkin Tallinnaan tai Ruotsiin vaan ihan pidemmälle (Norjaan?), no ei kai, ei Norjaan, vaan paikkaan missä mä olen ollut jo kahdesti mutta siitä on yli 10v, itseasiassa 12vuotta ja ekasta kerrasta 14vuotta.

Muistatteko (ei kukaan muista mut kerron) Amélien ja Estellen jotka viime elokuussa viettivät luonani viikon? Amélie teki sateenkaariperheet projektia ja siten tutustuimme ja hän ja E tulivat meille sitten asumaan viikoksi ja käytiin Tallinnassakin yhdessä yms, ja kauhea ikävä tuli kun he ihanat lähtivät. No nyt sitten me lähdetään sinne! PARIISIIN. Joo, ihan oikeasti. Mun on siis vaikea uskoa. Liput on ostettu ja maksettu nyt. Viikoksi sinne, kääk. Mutta oikeasti tosi ihanaa ja kivaa!

Sitten Pariisista kun laskeudutaan koti-Suomeen 26.7 niin kaksi päivää sen jälkeen (eli yksi päivä kun puran, pakkaan kaikkien kamat...) me kaikkien lasten kanssa mennään Lohjalle sateenkaariperheiden kesäleirille. Se on odotettu juttu, Joonatan nyt 3.5v muistaa vielä viimevuotisen leirin ja odottaa uutta innoissaan, miten se voi muistaa viime vuodelta sen kun ei päässytkään veneilemään? ja sen miten kivaa siellä oli ja haluaa sinne taas. No sinne mennään, ihanaa !

Sitten tuleekin elokuu ja valmistaudutaan taas arkeen, varmasti ihanaa vauhdikkaan kuukauden jälkeen palata arkeen, vaikka nyt tuntuu että loppuisivat jo tarhat ja koulut ja tulisi kunnon kesä ja päästään viilettämään kaikkialla :)

Tällaista tänne... hyvää ihanaa viikonloppua sinne teille kaikille! hei ja sunnuntaina on muuten MEHUBILEET joissa on Mimi&Kuku, Peppi Pitkätossu yms... ne on DTM:ssä (joo kyllä kyllä) ja avoin kaikille sekä maksuton. Kristiina Puukon "baby showerit" on samalla ja lahjan saa tuoda, lahjat menee sateenkaariperheille arpajaispalkinnoiksi. Me ollaan menossa sinne, kaikkien muksujen kanssa, katsotaan monesti kuuluu Iso Roballa kiljunta missä kukakin J:llä alkavista on :D

TUUSIS

ps.Tässä ihania kuvia joita mä jo kattelen ;)


Ei kommentteja: