torstai 19. toukokuuta 2011

Kirppistelyä

Heips! Taas hetkeen ei ole tullut käytyä :)

Mä reippaana varasin eilen Piilokirppikseltä pöydän ja aloitan ensi viikon tiistaina, hinnoittelu jo stressaa kovin mutta ehkä se siitä viikonlopun aikana!

Piilo on siis Hannan kirppis siellä Vuosaaressa =) [mä en osaa linkittää, sorry]

Meiltä lähtee 80-92cm (eniten 86cm) myyntiin tytölle, 92-104cm pojan, 104-110cm tytön ja 122-134cm tytön ja taas jotain vähän 128-134cm pojan. Meiltähän lähtee myös kokoja joita vielä käytetään koska mä karsin vaatemäärää pienemmäksi ;) Kesävaatteet ja sandaalit lähtee myös nyt ensinmäiseksi pöytään, sitten keväthaalareita ja ulkokamaa ja kenkiä sekä jopa topat ajattelin kokeiluttaa siellä jos vielä mahtuu pöytään. Mulla on pöytä kaksi viikkoa, ja vien lisää tavaraa koko ajan, ehkä parin-kolmen päivän välein.

Tällaisissa ajatuksissa tänä aamuna ;)

Kaikille terkkuja!

Tuusis

2 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

Olisin voinut ostaa pöytäsi tyhjäksi, harmi vaan kun ei omiinkaan kaappeihin mahdu! Ihania vaatteita oli kyllä myynnissä, täytyy käydä toisenkin kerran penkomassa...

Tuusis82 kirjoitti...

Kiva jenni! Arvaa olisinko mä halunnut ostaa oman pöydän tyhjäksi :D