sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Sunnuntain satoa ja höpötystä

Eilen oli Jeren kaverisynttärit jotka sujuivat hyvin vaikka joukkio olikin 13päinen poikalauma :) Illalla ehdin vielä tehdä apinapaitaan housut, ja muuten apinapaita olikin sopiva vielä Jossullekkin, tosin Jossun ja Jonen ero on se yksi koko vaatteissa enää.

Tänään sitten väsäsin kaksi sivunepillistä taskuvaippaa ja kaksi etunepillistä, mun loppunepitys vain venyi ja venyi koska meidän Iskä pelasi guitar hero:a ja mä en mukamas saa yksin painettua (saan, mutta oikeasti kultaisia neppejä en saa, niissä on yli pitkä se kanta...), no onhan tuo Isi pelinsä ansainnut.

Tein myös nopeasti kaksi yhden likavaipan pussia, saavat tarhassa laittaa jokaisen vaipan erikseen tuollaiseen ja sitten isoon vaippapussiin vielä, tein tuon Jone tekstin huvikseni ja se on myönnettävästi karmean ruma, muttei nyt likapussissa haittaa ;)
Kuvanlaatu on taas surkea, otettu Iskän kännykällä, omassa puhelimessani ei enää kamera toimi (sitä on lapset syöneet ja heitelleet ja äitikin on tainnut pudottaa sen tuhannesti...) ja sitten olen TAAS onnistunut laittamaan digikamerani johonkin vaikka otin vielä kuvia kun Jonella oli yöpuku. Mä olen siis maailman paras yhdessä asiassa! Kadottamaan kaiken! On sekin parempi kun ei mitään. Jone muuten itkee aina kun ottaa salaisen ystävän lähettämän autoaiheisen infobandin yöksi pois, se ei haluaisi millään sitä pois =) Mun puolesta voisi olla mutta meidän Iskän mielestä se saattaa estää verenkierron.

Tällaisia tänne, Hyvää alkavaa viikkoa huomiseen!

Tuusis

1 kommentti:

Mia kirjoitti...

Voi kun oot ollut ahkera! Minä en ole saanut vielä mitään tehtyä siitä apinafroteesta. ;)