sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

Sisustamista? ja Pride viikko!



Mä sain PikkuPikkuriikiltä IHANIA vaatteita taas mun omista kankaista (paitsi tuo viidakko) ja kun laittelin niitä sohvalle niin itsekseni naureskelin että tää on varmaan sitä mun sisustamista... joo, ei hyvä vitsi, mutta kelpasi itselleni 5h yöunien jälkeen hyvin :)

Meillä meni kolmoset täksi päiväksi vielä hoitoon ja Julianna menee kaverille ja mulla on duunihaastattelu, tatuoinnin värien vahvistus jne jne... sitten onkin lapsien isä/mummo viikko kokonaan, viikon vapaa, wau! ekaa kertaa olen kokonaisen viikon, kaikista lapsista erossa, outoa. Onneksi on tekemistä, on siis PRIDE viikko, ja mä olen noissa priden jutuissa mukana vahvasti, duunissa infossa, lippujen myynneissä ja mahdollisimman monessa tapahtumassa. Eiköhän se viikko kulu liiankin nopee :)

Tässä on siis kuva ihanista vaatteista kolmosille :) ja älkää lukeko mua viikkoon jos ette jaksa pride juttuja, aion niistä blogata! ;)

Tuusis

Ei kommentteja: