tiistai 9. kesäkuuta 2009

Haluaisin tavata!

Minä ja Mia, hauska kuva, Mian kanssa naurettiin kun hänellä takkia ja hanskoja, ja mulla se huppari vaan =) Myös pituuseromme joka on huima näkyy kuvassa. Kuvan otti Mimon äitee.

Mietin aluksi lukiessani toisten bloggauksia että en ole tavannut ketää muuta kun Hannan (mimon äitee) ja Jarnan (tyylisuuntauksista). Sitten hiffasin, no olenhan, -J-:n (happy-lucky-go blogista) ja tietenkin meidän Juliannan sylikummin Mian! (poikien tyyliin blogisti) Mia ei heti ajattele kun eihän se ole mun blogituttu, sehän on mun rakas ystävä jo ennen blogiaikaa. Sitten muistin myös että tietenkin näin Marikan ja -S-:n jotka kävivät täällä Lahdesta, Marikankin olen tuntenut jo oliko se melkin vai yli 6vuotta? Niin, ja tyttönuken kanssa ollaan nähty, ainiin, sekä Danielin äidin Annikan kanssa. Nyt tuli paniikki unohdinko jonkun?
vuodatuksen puolelta vaippakakku blogistin Essin tunnen myös, öö 5vuoden takaa jo.

Mutta toivottavasti en unohtanut ketään!

Haluaisin tavata KAIKKI muut, koska en itse osaa ajatella kenen kanssa synkkaisi parhaiten, blogit ei aina vastaa tekijäänsä. Termiittien äidin ja Helmin kanssa tapaamista ollaan jo sopimassakin :)


Tuusis

1 kommentti:

Mia kirjoitti...

=D Joo ja minulla taitaa takin alla olla neuletta ja trikoopaitaa, kun noin muhkealta näyttää (no joo on siellä läskiäkin). ;D
Vilukissa mikä vilukissa!
Nuo rukkaset näyttää ihan kamalan isoilta, vähän venähtäneet siis.
Mutta tuo on hauska kuva, tommosia me ollaan. =)