tiistai 9. kesäkuuta 2009

Matkoille (voikun voisin sanoa että Bahamalle!) Tallinnaan siis vaan ;)


Torstaina olen lähdössä Tallinnaan, ilman ketään! siis lapsia :) Koska Jadekin olisi tarvinnut oman passin yms (joo istuin omaani hakemassa tänään espoon poliisilla 2h ja illalla lentokentän poliisilla tunnin.... ja maksoin tästä huvista 80€) ja ihana Jeren sylikummi Miia ottaa Jaden päiväksi sinne ja huomenna meidän äiti nämä muut neljä niin pääsen ihan yksin, Janne ei jaksaisi katsoa yötöiden jälkeen päivää lapsia ja vielä mennä taas illasta töihin joten parempi näin, hakee kyllä Jaden kotiin tietty jo samana iltana =)

Oisko teillä vinkkiä tallinnan matkalaiselle? Lennen tehtaanmyymälään haluaisin mutta viimeksi menin taksilla, oisko vinkkiä yleisillä? entäs mistä paljon Huppaa? ja se kangaskauppa missä Hanna kävi? jne... hyvää ruokaa ja jotain tuliaisia...

Tuusis

9 kommenttia:

Sini kirjoitti...

Varmasti ihanaa päästä matkoille yksin, olla iha rauhassa! Kumpa minäkin pääsisin. Valitettavasti en osaa antaa matkavinkkejä, koska en ole ikinä Tallinnassa käynyt :) Toivotan sinulle kuitenkin oikein mukavaa ja rentouttavaa matkaa. Nauti minunkin puolesta!

shaoli kirjoitti...

Mä olen menossa vasta myöhemmin kesällä Tallinnaa, joten ei ole vinkkejä - otan kyllä sitten vastaan niitä mielelläni :)

Vinkkinä vain, jos hakee passia, niin ainakin Helsingissä voi varata ajan passintekoa varten, niin ei tarvitse jonotella - tosin se aika pitänee varata hieman aiemmin.

Tuusis82 kirjoitti...

Nautin varmasti! Shaoli, olisin siis varannut ajan tuonne espoon lupajuttuihin mutta seuraavat vapaat ajat olivat 1,5viikon päähän ja mun oli ehdittävä saada niille passihakemus viimeistään 11 mennessä tänään :) joten oli vaan jonotettava se kaksi tuntia.

Mä koitan antaa vinkkejä sit!

Outi kirjoitti...

Mekin mennään Tallinnaan, huomenna lähdetään ja perjantaina tullaan takaisin. Vinkkejä en osaa oikein antaa, mutta me aiotaan mennä shoppaamaan keskustan ja vanhan kaupungin lisäksi ainakin Ülemisten kauppakeskukseen. Ravintoloista mulla on tällainen suosituslista: Bocca, St. Michael, Controvento, Elevant, Ö, Peppersack, Olde Hansa, Oliver. Nämä pitäis olla hyviä paikkoja.

Katja kirjoitti...

Mukavaa matkaa ja nauti! Mitään vinkkejä en osaa antaa.

shaoli kirjoitti...

Niin, mä kanssa muistaakseni varasin sen itse ajan 2 viikkoa etukäteen. Ja sitten tekikin tiukkaa ehtiä siihen ainoaan vapaaseen aikaan :)

Suwi kirjoitti...

Voi että vähä oon kade! ;)
Bloggaat sitte kyllä kaikki ihanuudet tänne mitä sieltä lähtee matkaan :D
Onks siellä Lindex?

Tuusis82 kirjoitti...

Suwi, en oikeastaan tiedä onko siellä Lindex? Mutta tarkoitus ois sit löytää se kangaskauppa, lenne ja huppa, en mä muuta itse tiedä :D bloggaan, nyt mä lupaan! (lupasin Mialle kyllä blogata tän pvän kirppis ostot ja vielä ne siellä muovikasseissaan on kuvaamattakin...)

Tuusis82 kirjoitti...

shaoli, mun oli vaan pakko ehtiä et sain passin joka oli voimassa :) Katjalle ja Sinille kiitos ja Outi, toivottavasti löydetään joku noista.