sunnuntai 14. kesäkuuta 2009

Name It narinaa =)

16,95€ kpl oli liikkeessä, vaikka tätä kuvaa etsiessä name it sivu näyttää 14,95egee :)

En jaksa ladata kuvia tai blogata nyt mistään sen kummemmasta kuin Name It:stä, ostan sieltä "aika" paljon kaikkea ja aina olen saanut vaihtaa, ilman kuittia, koska mä olen ihan toivoton kuittien säilyttämisessä, mutta oikeasti tämä kuitti mun piti säilyttää koska epäilin ostaessa jo uimapukuja että haluaako tytöt ne... eivät. Kävin perjantaina ja en saanut vaihtaa, luulin löytäväni kuitin kotoa mutta en sittenkään löytänyt, soitin tänään, ja pitää kuulema vielä uudestaan soittaa, ihmiset kuulema ostaa alesta ja käy heillä vaihtamassa tai palauttamassa, okei, tiedän että stocka myy myös mutta silti tuntuu että okei, laput kiinni, lapuissa ei mitään merkintää, myyjä muistaa kuulema mut ja mun uimapuku problemoinnin jo siinä liikkeessä, mutta pitää vielä kysyä liikkeen vastaavalta.

siis YMMÄRRÄN, että liike ei anna rahaa takas ilman kuittia, se on musta aika selvä juttu, mutta siksi mä voinkin hyvin vain vaihtaa, okei, ymmärrän hieman sitäkin että ei vaihdeta jos on saattanut ostaa muualta, jotkut kai sitten tekee niinkin, MUTTA: jos se myyjä MUISTAA kun mä ne sen nenän edessä ne ostin. Mä tykkään name it:stä kun ne auttaa tosi mielellään ja muutenkin se palvelu on musta tosi hyvä, mä tykkään siksi pikkuliikkeistä, mutta jos mä en saa vaihdettua noita kahta uimapukua yht. 34€ niin mä myönnän että kyllä kismittää. Jossu haluaa hello kitty uimapuvun ja Julianna bikinit, Juli saikin jo bikinit H&M:n alesta ja Jossulle etsin ne hello kityt kunhan ehdin ja pääsen (H&M:llä on varmaan...?) ja mua ei haittaa tällaisissa asioissa miellyttää lasta, oisin kuitenkin halunnut niille samat ja jos toinen ei halua niin ei ole toisellekkaan niin väliä.

Juu, ihan turhamainen juttu mutta kieltämättä mä kiukkuan jo valmiiksi jos ne eivät anna mitenkään vaihtaa noita =D

TUUSIS

8 kommenttia:

S kirjoitti...

Yleensähän missään liikkeissä ei vaihdeta uimapukuja ollenkaan hygieniasyistä...Siis vaikka olis kaikki laput kii ja vaikka mitä.

Emmi Ihmemaasta kirjoitti...

Voisko heillä vaikuttaa se, että on kyse uikkarista ("alusvaatteesta")?
Vai onko kyse vain tuosta kuitittomuudesta heidänkin mukaansa?

Meilläkään ei tuo uikkari käynyt tytölle vaan halusi kummatkin teidän vaihtoehdot, eli Hello Kitty bikiinit!

Mia kirjoitti...

Toivottavasti saat vaihtaa, onhan se kurjaa jos ei onnistu! :(
Mitäs sitten kun moni saattaa saada lahjaksi jotain ja ei ole oikeaa kokoa yms. Harvemmin sitä kuittia tulee lahjan antajalta pyydettyä! Eikö siis silloinkaan saa vaihtaa?

Anonyymi kirjoitti...

Vinkki; Rupea aikuiseksi!

Eli opettele säästämään kuitit tai päätä sinä, millaisia uikkareita lapsesi käyttää.

It´s simple.

Anonyymi kirjoitti...

Ihan vaan tiedoksi, että kaupalla on velvollisuus vaihtaa tuote, vaikkei asiakkaalla kuittia olisikaan. Jos asiakas muistaa päivän ja suunnilleen kellonajan milloin on tuotteen ostanut, on kaupalla VELVOLLISUUS itse tuo kuitti kuittilogista etsiä.

Olisiko tässä kyse siitä että alus-asuja ja uimapukuja ei yleensä saa vaihtaa hygieniasyistä?

Anonyymi kirjoitti...

Ehkä ne ei siksi suostu ottaa noita takas, kun ne saa niitä sit enää kaupaks ;-)

Kati - Kylätien termiitit kirjoitti...

moi! meillä ei ole mitään ohjelmaa ennen pe, joten millon vaan käy!

Anonyymi kirjoitti...

Ei kai akaupalla ole velvollisuutta ottaa virheetöntä tuotetta takaisin, oli sitten kuittia tai ei. Viallinen tuote toki korvataan. mutta alin mukaan vain postimyynissä on pAlautusoikeus, muissa kaupoissa se on vaan hyvää palvelua