keskiviikko 29. huhtikuuta 2009

Kysymyksiin vastauksia!


Aina kun luen tai nykyään hyväksyn kommentit, unohdan vastata niihin, ANTEEKSI! En vain muista ja ehdi.

Multa kysyttiin jossain kuvassa pipoista, muistaakseni tyttöjen korkeasaari kuvista, ja heillä on siis mun äidin tekemät pipot, neliöpipoja missä kukat, langasta en tiedä, ovat mun äidin jämälankoja! villaista ne on eli oisko 7 veljestä yms. Äitini teki myös lisää ihania pipoja meille puuvillalangoista esim samos langasta minkä vinkin turkoosista sellaisesta sain Helmiltä, mutta koska äitini ei osaa tehdä niin erikoisia kuvia niin tilasin kuvia Helmiltä ja kohta voin blogata sitten valmiista pipoista sitten, vaikka TÄNÄÄN vihdoin otin talviasusteet pois ja meidän lapsilla on varmaan 50 pipoa ja toiset samat sormikkaita ja rukkasia... bloggaan niistä kuvan kunhan päätän mitä niistä myydään =) Kiitos siis Helmille vinkeistä miten noita neulepipoja tehdään kun laitoin äitini niitä meille ja muutamalle kaverille tehtailemaan ;)

Muissa kysymyksissä oli joskus että huutonet linkkini ei toimi, joo, se on varmaan vaihtunut, tunnukseni on VIIDENAITI mutten ole jaksanut mitään listailla muuta kun uusia ikivanhat, mulla meni Jaden ja Jonen märkäruven ja Jaden verenmyrkytyksen yms takia kun oltiin sairaalassa huutis jutut ihan pehvalleen eli en niitä jostain kumman syystä saanut postitettua ja tehtyä mitään joten vieläkin kuukauden takaisia melkein lähteltiin vasta nyt. Tosin kuten olen todennut, olen ystäväni -J-:n olohuoneesta vallannut ison osan kamoillani jotka pitäisi myydä ;)

Tässä vielä kuva eilen tekemistäni joustofroteehousuista Vänelle (-J-:n poitsu) ja hänen tekemästään mustikkamuffinsista mulle, mä kun en saa herkutella millään leipomon pullatuotteilla kun kaikissa on kananmunaa niin hän teki ihanasti mulle tuollaisia sallittuja herkkuja ja eilen oli pakko napata kuva ennekun viimesen söin :) säälittävää! tiedän =D


(Jadella tänään H&M:n yksivärinen oranssi body, KappAhl sukkikset ja Lindexin housut jotka Nöpölläkin monesti nyt päällä, ihanat!)

jos jotain muita KYSYMYKSIÄ niin laittakaa tähän mä LUPAAN nyt vastata!

Tuusis -tänään kestovaippojen ompelupäivä, ehkä illalla bloggaan jos saan ne valmiiksi ;)

3 kommenttia:

Laura.Ny kirjoitti...

Kerro millainen siitä teidän olkkarista tuli, vanhassa blogissa oli sen uudistus vielä menossa :)

Helmi kirjoitti...

Sain kuvat vihdoin aamupäivällä postiin, joten saattavat huomenna jo tulla.:) Mieti niitä muita...

Mia kirjoitti...

Voi hitsit ku kivaa tuo turkoosi frotee ja en sit tajunnu ajoissa. ;)