perjantai 22. toukokuuta 2009

Iltasaldo

apinapaita Jonelle

Mun piti tänään startata näiden viiden kanssa (siis kaksi ent. naapuruston lapsia, Krista&Janette ja meidän Jere, Jossu ja Jade) Mimon äiteelle Hannalle, mutta yhden takin katsoja, jonka unohdin, tuli kuuden maissa niin en voinutkaan lähteä, joten avasin juuri tulleen sampsukan paketin ja aloin ompelemaan, aluksi ajattelin tehdä housut mutta naapurilla oli kaava ja se ei ollut kotona joten päätin tehdä paidan, paidastakin puuttui takakappaleen pala, mutta leikkasin sen etukappaletta muokaten. Ihan jees tosi, tosin joustokanttinauhaa olisi voinut vähemmän joustaa pääntiessä, mutta ei se mitään... kelpaa meidän Jonelle vaikka miljoona pikkuvirhettä siinä onkin.

Nyt mietin tekisinkö Jonelle vielä tosta apinasta retrohaalarit vai en? Jos opetellaan kesällä kuivaksi, ja tosiaan teenkö Jadelle sellaiset vai tava housut... onkohan mulla apinaan sopivaa bodya (muuta kun yksiväristä ruskeeta) olemassakaan...

Takki ei mennyt kauppaansa sitten koska on samaa kokoa suunnilleen kuin reimatecin 80cm, tää on siis Popin ruututakki 86cm, se sama mikä Jonella on monessa kuvassa päällään sama 92cm. Mutta kun ei millään saa aikaiseksi listata sitä...

Huomenna haetaankin huutiksesta ostettu (ohi huudon) nintendo DS + pokemon peli Jerelle, prismasta aluksi meinasin sen hankkia kun Jeremias haluaisi sen UUSIMMAN pokemonin mutta alejenkin kanssa se olisi tullut konsoli+peli 178€ joten pihiys hieman iski, ostin huutiksesta siis täysin uuden mutta vanhemmalla pokemon pelillä 110€ ja haen sen Vantaalta mutsin vierestä huomenna, katotaan nyt vielä sitä uutta peliä, olishan se sen mieleen mutta ei aina voi saada kaikkea mitä haluaa, ei edes vaikka NIIN kovasti sitä 8-vuotias toivoisi =)

Hyvää viikonloppua!

Tuusis

9 kommenttia:

anrinko kirjoitti...

Mitä pyydät siitä 86cm ruututakista?
Mulla voisi olla käyttäjä täällä sille. =)

Marika kirjoitti...

Siis onko sulla popin ruskea ruututakki myytävänä!?!? Mä oon sellasta huutiksesta katellut...
Paljonkos pyydät siitä ja onko missä kunnossa, jos siis on myynnissä :D ?
30.5 ollaan lastenhuoneen -S- kanssa tulollaan shoppailemaan...

Tuusis82 kirjoitti...

joo, mulla on se samanlainen mitä Jone pitää päällään, 86cm vaan myytävänä, oranssi-ruskea.

laittakaa mailiosoitetta niin en julkaise niitä mutta voin laittaa teille kummallekkin viestiä :)

Kati - Kylätien termiitit kirjoitti...

iiks, tää olis kans kiinnostunut 86 ruututakista!! eli jos ei jo kauppansa tehnyt, niin pistäpä postia :o)

mä olen miettinyt, mitä tekis lopusta apinafroteeta, kun kanttinauha (jonka senkin jouduin tilaamaan erikseen...) riitti just ja just niihin haalareihin.

Mia kirjoitti...

Siis minäkin haluisin sen ruututakin, mutta eihän se meille kauaa menis. ;P

Kiva paita!, minä ajatteli t-paidat pojille tuosta kankaasta surauttaa. Menee sit talvella niin että alla on ruskea trikoopaita. ;)

Mia kirjoitti...

Onnea Jerelle! =)

Marika kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
minny kirjoitti...

minäkin olisin ollut kiinnostunut siitä takista,mutta olet sen jo varmaankin saanut myytyä :o)

Tuusis82 kirjoitti...

MINNY (ja muut) en ole myynyt sitä vielä, mä olen niin saamaton et jos tosiaan kiinnostaa, niin mailiossun saa laittaa =)