keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Hyvää Huomenta Hulluilta !



Hyvää huomenta! Kävin jo Stockalla Hulluilla päivillä... olin siellä jo siis ennen 7.20 ja nautin rauhassa s-marketista ostetun kaakaojuoman =) Sitten menin sampokujalla jossa ticketit olikin ja ituin nätisti niitä katsellen, sitten kun noin 10 ihmistä otti niitä jo käteensä kello 7.35 ja myyjät sanoivat että kassan voi avata vasta 8.00 niin menin minäkin hakemaan ne mutta menin siitä sitten yläkertaan hakemaan ne ykköshankintani, superfitit goret. Olin jo lähtenyt pois paaaljon ennen 9 ja selvisin ruuhkitta, pakko olikin, koska mun olisi oltava ihan kohta jo Klaukkalassa vaihtamassa talvirenkaita!

Ostokseni siis olivat:
-Superfit gore-tex talvikengät koko 26
-samat kokona 27 näihin vaihdan nauhat Jossulle pinkkiin tai oranssiin että erotamme ne Jonen kengistä, koska halusin tuon poikavärin, ne menee sitten Jonellekkin toisina kenkinä.
-poikien tyyliin Mialle kaksi takkia, 98cm ja 128cm turkoosit (niitä oli vain pinkki ja turkoosi)
-Ida-Antonialle toppahousut
-sitten ostin Juliannalle sen pinkin toppatakin 128cm
-ja ihan pois kassalta matkalla bongasin name it veloursetin vain 14,90€, ja koska juuri se 128cm oli päällinmäisenä otin sen, samalla vieressä oli siihen trikoopaita, ihana setti yhteensä 20,80€, kolme osaa ja velouria, en voinut jättää, menin siis uudestaan jonoon joka ei ollut kovin suuri.
-Ticketin pipot Jadelle 48cm, ja sitten poikien 52cm ja tyttöjen 52cm, hitto olen ostanut jo yhdet tällaiset pojan ja tytön Jesperistä 20€ kpl mutten muistanut kokoja, joten otin nuo 52cm nyt sitten, tarkoitus olisi että kaikilla viidella olis noi pipot, ja musta ne on NIIIIIN ihanat, sori, ei maksanut 2€, ei.

Nyt renkaanvaihtoon että Janne pääsee huomenna lähtemään Jaden (kyllä, JADEN!) kanssa Savonlinnaan, ja Juliannan, muut kolme meneekin mun äidille viikonlopuksi, joten kuulitteko, luitte oikein, olen YKSIN viikonlopun, YKSIN; YKSIN; YKSIN, en ole ollut IKINÄ lasten jälkeen kotona yksin edes YHTÄ vuorokautta, saati nyt kahta, jeeeeeee! Ohjelmassa on siivoamista siivoamisen ja kaappien kaivamisen ja järjestämisen jälkeen ompelua ja tietty lauantaina kirppistelyä, vaikkei mulle jää edes autoa, pitää opetella yleiset kulkuneuvot!

TUUSIS

14 kommenttia:

zanne kirjoitti...

Nauti parista päivästä yksin! Se on ihanaa vaan kuunella välillä omia ajatuksia, ilman että joku keskeyttää. Ja tehdä asioita keskeyttämättä.

Minäkin katsoin noita Superfit kenkiä, mutta en oikeen pitänyt väristä. Ja kun meillä on kiitos kirppisten, jo talvikengät pojalle, niin enpä sitten ostanut.

Mukavaa viikonloppua!

Mari Wee kirjoitti...

Otskikon perusteella luulin että toivotit kaikille huomenta myös multa :D

Ida-Antonia kirjoitti...

Kiitos Tuusis ihan hirmusesti toppahousuostos avusta :))

Ihanat ja tarpeellisen näköiset ostokset teillä. Mua harmittaa jo nyt etten pyytänyt sua tuomaan noita pipojakin ;)

Katri kirjoitti...

Musta nuo pipot on kans niin ihanat.

Mukavaa ja rauhallista viikonloppua. Nauti hiljaisuudesta. Mä oon ollut jopa yhden yön yksin poikien syntymän jälkeen. Piristävää.

Kotiäiti kirjoitti...

Kuulostaapa ihanalta tuo yksin jääminen! :)

Anonyymi kirjoitti...

Mahtavan oman ajan viikonloppua!! Olen ihan kade vaikka mulla noita tenavia on vain kaksi jaloissa. Yksin olin viikonlopun viimeksi yksin viime keväänä, tosin silloinkin olin raskaana.

Have fun, sister!

t. Vakkarilukija

Mari kirjoitti...

Vau, pidä kiva viikonloppu. Itse olen onneissani jos saan olla yksin kotona puolipäivää ja lapsia on kuitenkin vain kaksi.

Reettamon kirjoitti...

Heippis,

ihan pakko kysäistä, että mitä maksoivat nuo Ticketit? Entä goret? En tiedä kun meillä ei ole stokkaa, joten ei ole hullujakaan!

Vietähän mukava ja rentouttava viikonloppu, ansaittua lepoa epäilemättä.

Kati - Kylätien termiitit kirjoitti...

ei sit mitään ihan hirveetä työlistaa, ettei iske ahdistus! rentoudu!

Tuusis82 kirjoitti...

Ticketin takki 39,90€ pipot 11,90€ ja superfit goret 39,90e!

Anonyymi kirjoitti...

ihmettelin kovasti ku tampereella oli vielä ennen puoltapäivää rekit täynnä tickettiä. olin varma et kaikki loppuu heti.

Helmi kirjoitti...

Just eilen katoin noita pipoja Jesperissä. Onneksi en ostanut, nyt harmittais.;)

Vietä rentouttava viikonloppu ilman lapsia, olet sen ansainnut!! Minä olen jo onnellinen, jos saan olla vaikka tunnin yksin kotona.;)

Mia kirjoitti...

Tosi herkuilta näyttää nuo meidän takit, kiitos! ;o)

Maikkuli kirjoitti...

Heippa!Pari viikkoa olen tässä seuraillut jo blogiasi ja nyt vasta uskallan kirjoitella :) On kiva seurailla kirppislöytöjäsi. Siellä päin tuntuu olevan tosi hyviä kirpputoreja (ainakin sinun löudöistä päätellen). Ja siksipä tulikin mieleen että, palasin työelämään parisen viikkoa sitten ja käyn työni puolesta täältä länsisuomesta viikottain helsingissä ja välillä olisi reilutuntikin aikaa ennen bussin lähtöä. Tiedätkö onko helsingin keskustassa joku kiva kirppis jossa voisin ehtiä poikkeamaan??

Vinkkinä kerrottakoon että 5.-7.11 on Reiman tehtaamyymälöissä Kankaanpäässä ja Parkanossa taas alemyynnit...jos satut siellä päin käymään. Itse ostin viime keväänä kevään alemyynnistä mm. reiman pipoja 1e/kpl, Lassien lenkkareita 5e ja reiman varrellisia poikien nahkatarrakenkiä 10e. Kaikki fleecet 3kpl/10e ja reimantec haalareita tais olla 50e. :) Eli kyllä kannatti ajaa vajaa 100 kilsaa.
Paljon siellä myydään myös äitiyspakkauksissa olleita vaatteita. Bodytkin tais olla 50centtiä ja makuupusseja 2e. Ostin niitä meillekin mummuloihin omat.