keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Todellista minää 7kertaisesti (luvassa paljastuksia!)


Sokerihelmi sekä naksupapuni Minny myönsivät mulle tuollaisen kivan tunnustuksen (lisää sen jos osaan tohon viereen..) ja koska olisi kerrottava seitsemän asiaa itsestäni niin ajattelin että tässä kohtaa voi sen yhden paljastuksen tehdä, minkä jo jotkut tietääkin ;) eiköhän ne sitten jollain AV palstalla saa lisää "keskusteltavaa" =)

no paljastuksia enemmän tai vähemmän:
1. Rakastan kaikkea suolaista hyvää, siis en niinkään makeaa (irtokarkit jää syömättä) mutta suolaiset sipsit ja roskaruoka usein, ne on todellakin myös paheeni.
2. Mä en meinaa ostaa itselleni mitään kenkiä ja vaatteita juurikaan.
3.Olen itse aika idiootti rääväsuu välillä, ja tosi ärsyttävä, mutten myöskään siedä sellaista joka sanoo että kaikki ok, kaikki hyvin, elämä on ihanaa ja sitten paljastuukin että selän takana on puhuttu joka hetki pahaa.
4.Mulla on oltava sukat, aina, mä en siedä olla paljain jaloin juuri ollenkaan. (tottakai pakolliset suihkut mutta siis muuten...)
5.Rakastan autoani vaikka se onkin kaamean iso ja rämä ja ruma, mutta toimii ja pääsen sillä eteenpäin, joskus jopa taaksepäin, olen liikkunut yleisillä vain noin 2krt pk-seudulla asuessani jota on nyt takan jo 2,5vuotta.
6.Muutettiin tänne Savonlinnasta, maaliskuussa 2007, mä en ikinä, IKINÄ, viihtynyt siellä. Pahoittelen, viihdyin ystävieni seurassa, mutta en paikkakunnalla, kaipasin koko ajan Helsinkiin, vaikka olin poissa 12vuotta. Mä sain viimeksi kylmiä väreitä siellä kävellessä, en halua asua siellä, en ikinä enää, käydä voin.
7.Me oltiin vuonna 2005 Vaimot Vaihtoon ohjelmassa, oli mukava kokemus mutta tv:stä näytettiin vähän erilailla se, silti en sitäkään kadu! (ja nyt oltiin tänään ilmestyneessä 2+ lehdessä pienessä jutussa joka käsitteli jaksamista lapsiperheessä)

En jaksa kirjoittaa tähän ohjeita, mutta laitan tämän eteenpäin... apua, monet ovatkin jo saaneet! termiittien äidille Katille, Inka´s blogistille, pikkuriikille, shaolille, annikalle, neppikselle, ja J&S Lauralle!


TUUSIS

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heips!

Jos tarkoitat paljastuksella tuota kohtaa 7, niin myöhästyit.. Itse luin siitä ohjelmasta AV:lta jo varmaan kuukausia sitten ;))

mami-75

Satu kirjoitti...

Ai, se KaksPlussakin ilmestyi jo. Pitääkin hommata se. Minulle oli ainakin paljastus, että olette olleet Vaimot Vaihtoon -ohjelmassa :)

P.S. Mä poistin oman blogini kun en sitä kerta kaikkiaan blogattua koskaan mitään, mutta nautin näistä teidän blogeista, jotka jaksatte ja saatte näitä päivitettyä.

Nina kirjoitti...

Kiitos haasteesta, vastasinkin siihen jo. Mikä on Vaimot Vaihtoon? Mihin sut vaihdettiin?