tiistai 6. lokakuuta 2009

Minähän en sitten...

...eilen ostanut emmaljungan scoottereita....
...mennyt tänä aamuna hulluille päiville...
...eilen ostanut tinttu.comin uudenveroista takkia + 2 hattua 6urolla...

arvatkaa mikä noista on tosi?
















































No, arvasit oikein!



Mitä tahansa arvasit, niin se oli oikein, mä eilen, ihan vahingossa, ostin meille emmaljungan scootterit brown check värisenä (sama väri mitkä city cross vaunut olen myymässä nyt vkonloppuna pois), ja en lähtenytkään tänään hulluille päiville, säästän koko budjettini huomiseen JA vielä lisäksi löysin eilen Villa Lyhty kirpparilta ihanan tinttu.comin talvi"turkiksen" Jossulle, ja siihen kuului vielä kaksi hattua ja VAAN 6€!


City crossit onkin jo siis myyty (tai no hakijan pitäisi tulla vkonloppuna), ja tuplarattaisiin on tullut jo huuto eli nekin on tavallaan myyty jo, vielä pitäisi siis eroon päästä niistä gaia värisistä gracon citisporteista... ja KUULEMA Jade ei tarvitse kolmia emmaljungia... niin jostain sitten vielä, no päiväunirattaina säilytän nuo mahtavat myrtsin emmaljungat joista korjautin sen renkaankin (osa maksoi 7€ wau). MUTTA, tarvitseehan Jonekin rattaat, eikö??

Mähän voisin ostaa vaikka 10 rattaat jos kuosit olisi ihanat ja mulla olisi VARAA. Mutta niihin menisi paljon enemmän kuin lastenvaatteisiin joten olen suht nätisti pysynyt aioissa tämän asian tiimoilta ;)

En jaksa muuten edes ladata kuvia tähän nyt.. mun pitäisi ottaa isommilta lapsilta kaikki kesäiset lippikset saun muut asusteet pois koska vieläkin tuo 2.luokkalainen meinaa lähteä lippiksellä, ja siis aamuisin tuntuu että tuollahan on jo talvi! Myös meille tuli eilen sääntö, ei ilman ulkohousuja enää ulos ollenkaan, vielä sai meillä aiemmin kävellä ton 4minsan koulumatkan farkuilla yms mutta ei enää, ulkohousut aina! Tätä varten muksuille tänään vähän autoin vaatevalinnassa, Jerellä verkkarit ja Julilla sukkikset ja hame, että jotenkin tajuaisivat ettei ainakaan niin voi mennä ulos. Joidenkin lapset saa tietysti mennä koko talven vaikka farkuissa ja sehän sitten tulee aiheuttamaan meillä kauheita keskusteluja... mutta mun mielestä se on isompien lasten juttu, ei vielä 1-2-luokkalaisten.

Niin, ja yksi naapurikin sanoi mulle yhtenä päivänä luulleensa että valitsen vaatteet aina noille isommillekkin, en todellakaan, en ole tehnyt sitä 2vuoteen! Jos ne jotain älytöntä meinaa laittaa, niin sanon, mutta muuten en (okei, juhlavaatteet yms on eri), ei mulla ole sellaiseen aikaa, mä usein annan Jannenkin valita Jossulle tai Joonalle, ja sekin kelpaa kun aamulla on kiire enkä mä kaikkea ehdi =) yritän siis noille pienemmille muttei se aina onnistu kiireiden takia ollenkaan. Näkisitte minkälaisella ulkovaateyhdistelmällä Jone lähti tänä aamuna hoitoon!

ainiin! Mullahan on tänä iltana Me&I kutsut!!! Jotain aletuotteita voi tilata yms... pienemmällä porukalla ollaan tänään selvästi joten jos joku haluaa tulla tänne Espooseen Mankkaalle niin tervetuloa! klo.17 alkaisi, esittely varmaan lähempänä 17.30.

TUUSIS

6 kommenttia:

tyttötiimi kirjoitti...

Samat ulkovaatekeskustelut on meilläkin koululaisten kanssa. Erona on se, että ne oikeasti livahtaa ovesta ulos vaikka trikoissa jos niikseen tulee. Esikolla piti olla tänään suunnistusta ip. ja kyllä neuvottelut meni jo rähinäksi kun meinasi lähteä ilman gorehousuja ja ilman kosteusuojatakkia. Huh, huh.Kitisi ettei muka voi laittaa kaksia housuja mitenkään päällekkäin. No eihän siellä tunnillakaan voi sadehousuissa hikoilla.Vettä siis tullut kaatamalla monta tuntia jo.

Meinaan kyllä lähteä hulluille kun joka tapauksessa on mentävä hakemaan esikolle ehjät kumpparit.Tosin tämä kolmasluokkalainen ilmoitti aamiaispöydässä , että kaikilla heidän luokan tytöillä on nahkasaappaat koulussa, paitsi hänellä! Mitenköhän tämä asia nyt pitäisi ottaa. Kuulemma vain pojilla on gorenilkkurit.....

Ja kesähatut sain pois laatikosta vasta perjantaina.

Sokrutin kirjoitti...

Voi mahoton tuota sinun vaunujen ostoa ja myyntiä. Varmaan kuolisit kun näkisit meidän meidän Emmaljungan tuplat vuodelta 2002 ja ne on EDELLEEN käytössä :D
Kyllä sitä varmaan itsekkin vaihtelis jos käytettynä tekis helmi löytöjä. Mä olen ostanut vaan kolmet 9v aikana, ja kaikki uutena.

Sinulle on jotain blogissani. Käyppäs kurkkaamassa ;)

Mukavaa Me&I iltaa!!

anana kirjoitti...

Kommentoinpa tähän hieman asiaan liittyen.
Kiitos kutsusta, en valitettavasti pääse paikalle sillä mies tulee matkoilta tänään vasta illemmalla.
Seuraavalla kerralla sitten :)

Onnea löydöistä sekä uusista rattaista, meilä on Pink Checkit ;)

Anonyymi kirjoitti...

Kiva juttu oli kaksplussassa! Toivottavasti teillä menee hyvin jatkossakin. Voimia ja onnea rakkauteen <3

Tuusis82 kirjoitti...

Hei sokerihelmi: meilläkin ne kirppisrattaat mihin ostin sen 7€ osan on varmaan 2002 vuodelta, ja aivan kivat päikkäreille! Mä nyt vaan on tällainen, ihan pöpi... täytän tällä varmaan tätä mun tyhjää elämää ;) eikai, mulla on aika täynnä tuntuu et liiankin...
tyttötiimi: miten voikin olla niin vaikeeta toi ulkohousu homma noilla, Julianna on paljon pahempi (kohta 7v) ekalla kun meidän tokaluokkalainen Jeremias.
anana: pink checit on liian hilliutyt, jos ne olis ollut kirkkaan pinkit ne ois lähtenyt mukaan!
anonym: musta se oli mun suusta liian lällyltä kuulosti se kuvateksti, en mä ihan niin sanonut, mä paremminkin sanoisin että pakkohan tuota naamaa on kestää tai jotain noin "söpöä", muuten ihan jees juttu, mutta vähän liian ruusuilla tanssimista, vaikka mä koitin tuoda esiin enemmän negatiivisia puolia, heh :D

minny kirjoitti...

Blogissani on sinulle jotain =)