lauantai 31. lokakuuta 2009

Miten viidestä tulee... 0? 1? 4? 9?

Jossu ja Jone lähdössä perjantai aamuna tarhaa, Ticketin pipot ei sovi yhtään mutta annettakoon se anteeksi. Jossulla PIKKURIIKIN tekemän ihana takki (iiiiiso kiitos vielä sinne!) ja Tiatarin ompelema siilitakki Joonatanilla. Sinänsä hauska että siilitakki Jonella 2v4kk on 98-104cm mutta hihoja kääntämällä hyvä! Jossun 3v9kk takki on 74-80cm joka on tehty Jadelle ja menee silti Jossullekkin koska Jossu on aika pieni ja takki ihanan mekkomallinen, eli siis ihanasti kun ometekemissä takeissa on se kiva juju että helposti voi pitää aiemmin ja myöhemminkin vielä mitä virallinen koko!


Jadeline (kauhee toi muovikassi takana, mutta tääkin on sitä mua itseäni, otan kuvan sieltä missä se Jade on!) Me&I body ja Tutan puolipotkarit.

Jonetus siileissä (Lindex)
Jossu Lindexin paidassa (Katille kiitos paidasta...) ja Moonkids eikun Metsola housut, kiitos vaan NiiloIlolle !

(kuvat on viime päiviltä, eikä taaskaan varsinaisesti liity kirjoitukseen paljoakaan, koittakaa kestää!)

Perjantaina tämä äiti pääsi taas lähtemään ulos, ja koska Jannella oli työvuoro siltikin niin sain isommat 4 muksua mun äidilleni ja Jadeline lähti sitten Ninni kummilleen yöksi (tulos siis nolla lasta silloin), eilen kun hain Jaden lupasin ottaa Ninnin kolme lasta että vastavuorostaan Ninni pääsee hieman vapaalle, eli mulla oli hetken yksi (1), sitten taas parin tunnin päästä Jade ja Ninnin kolme ihanuutta (tästä tulos 4). En tiedä pitäiskö loputkin omat hakea näiden neljän kanssa mummolta niin mulla olisi sitten jo 9 lasta... mutten taida kun autossa on tilaa kuitenkin vain 7:lle lapselle turvallisesti =)

Perjantaina oli muuten kivaa käydä pitkästä aikaa kiinalaisessa syömässä, Mimon äidin Hannan etukäteen netin ruokalistasta suosittelema Kanaa Currykastikkeessa oli erinomainen ja maukas ja en muuten jaksanut syödä sitä edes loppuun!
Kävin siinä Kampin ravintolassa, nimeä en muista, mutta suosittelen!

Bloggailu on jäänyt taas todella paljon vähemmälle, ei ole paljoa asiaa tänne, kun sen Po.P:n jälkeen en ole ostellut mitään, enkä edes kirppistellyt, odottelen torstaista Reiman tehtaanmyymälään menoa, siitä sitten lisää! Jadeline täyttää muuten torstaina 5.11 myös 1vuotta. Mulla on jo tosi kova kriisi siitä, end of an era. Yksi aikakausi elämästäni on ohi ainakin toistaiseksi, pikkulapsivaihe. Olenhan mä 9v ollut joko raskaana, tai yrittänyt vauvaa, tai mulla on ollut vauva. Joo, nyt ei tule, ei varmasti tule lisää lapsia, rakastan edelleen vauvoja mutta ihan arjen tosiasiat ei riitä moneen moneen vuoteen ja nyt on hieman aika nauttia muista elämän osa-alueistakin. (Vaikka sinänsä nautin kyllä vauvavuodesta, imetyksestä yms myös, mutta aikansa kutakin).

ja todellakin, edelleen tarkoitan sitä että kaikki kommentit ovat tervetulleita, ihanaa kun mua puolustellaan myös tuntemattomat lukijatkin mikä lämmittää sydäntä, mutta nega kommentit ei haittaa, himoshoppaaja, lastenvaatefriikki, miksikäs sitä haluaa kutsua, sitä olen, enkä pelkää sitä myöntää, se aiheuttaa eri ihmisissä erilaisia tunteita. Mä olen todennut että itselläni on parempi olla kuin olen sitä mitä olen. Mä olen se sotkuinen, rääväsuinen Tuusis, mitä enemmän olen oma itseni, sitä parempi. Ja kyllä, yksi OSA-alue on siitä tällainen lastenvaatefriikkiys =)

Elämä on kuitenkin liian lyhyt mielestäni siihen että tyydytään ja ollaan vaan, ja aikansa kutakin, tää on vain se yksi, pieni osa elämästä mistä saa sellaisia kicksejä! Muustakin saan, vaikkei se blogissani sitten ehkä käy kuitenkaan ilmi.

Luultavasti taas liian pitkulamainen selitys, mutta sekin on mua, en aio alkaa edelleenkään oikolukemaan tekstejäni, tai miettimään suuremmalti mitä sanon.

TUUSIS

7 kommenttia:

shaoli kirjoitti...

Heippa!
Pakko kommentoida tuohon kirjoittamiseesi. Sinut tavanneena ymmärrän nyt, miksi pilkkuja, pisteitä tai muitakaan taukoja tekstissä ei ole: niitä ei ole oikeasti edes puheessasi - joten kirjoitat hyvin samaan tyyliin kuin puhut =D

Oliko se kiinalainen paikka se aika iso paikka? Olen käynyt Kampissa sellaisessa siihen asti, kunnes ruoka oli kerran pahaa ja huomasin, että hinnatkin on korkeammat kuin muualla.

Piti vielä kommentoida aiempaan postaukseesi, että varsin suloisia nuo vuosien varsilta otetut kuvat!

Tuusis82 kirjoitti...

NIINPÄ SHAOLI ! Mulla ei ole suodatinta puheessakaan joten miksi kirjoittaessakaan sitä kovin käyttäisin ;)

Joo, oli se aika iso paikka ja kait ne hinnat oli kovia, en tiedä, mutta mukava ilapiiri, todella ystävällistä ja minusta ruoka oli erittäin hyvää! Tosin seurahan se on tärkein.

Ne vuosien varrelta poimitut kuvat tuovat välillä melkein kyyneleet, välillä kunnon naurut itsellekkin.

Anonyymi kirjoitti...

Ihana blogi :)
Itsekin aina haaveillut isosta perheestä ainakin sen 4 lasta (2 täällä jo temmeltää ja yksi on menetetty) ja aina tulee mietittyä kuinka sitä pärjää, mutta ilmeisesti pärjää ja hyvin.

Hyviä kirppisvinkkejä olen tältä sivulta saanut, ja varmasti tulen jatkossakin tätä lukemaan. Oikein odottaa koska tulee lisää tekstiä :D

Kiitos :)

Anonyymi kirjoitti...

Minä uutena lukijanasa, (tai no, onhan tätä blogia tullut jo hetki seurattua ;D ) haluan sanoa että pysy kuule vaan just tollasena! Tätä blogia on tosi kiva lukea, ilman pilkkuja ja pisteitäkin!:D Ja teidän naperot on kyllä älyn suloisia!

Anonyymi kirjoitti...

Täällä kans yks jolla tainnut suodatin mennä tukkoon syntymässä...sanon mitä sylki suuhun tuo ja teen niin kuin hyvältä tuntuu...ja ostan niiiiiiiiiiiin paljon lastenvaatteita kun mua itseäni huvittaa....ja jos jolle kulle seon jotain sairautta, so what!? Ei paljo kiinnosta. Olen tälläinen kun olen ja tällaisena ajattelin vastaisuudessakin pysyä...=)

Sain muuten aikoinaan "trauman" siitä teidän jaksosta Vaimot vaihtoon-ohjelmasta...olisin voinut ihan oikeasti kuristaa sen muijan joka myi niitä ihania vauvanhaalareita "koska vauvahan ei tarvitse samaa kokoa montaa haalaria"...mrrrrr...vieläkin jakso muistissa...

Tsemppiä vaan ja sun kirjoituksia on kiva lukea ja ihana seurata sun ostoksia...niistä saa himputin kivoja ideoita...ja samaa vaatetta metsästetään sitten täälläkin tenaville...

Kikka kirjoitti...

Mä aina odotan näitä sun bloggauksia! En sinua tunne, mutta blogisi on niin mukava juuri koska se on niin välitön ja aito!

lumppumaakari kirjoitti...

Ihanat takit oli lapsosilla :D