sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Huutikseen (Emmaljunga City Cross + Ikean hoitopöytä)

Myytävänä Emmaljungan citycrossit brown check värinä! + jalkapeite.
myös myynnissä: Graco citisport värinä Gaia

Laitoin meidän sen Ikean Narvik (kiitos jollekkin oikaisusta) diktadia vastaavan hoitopöydän ylätasolla nyt osta heti 50€, luulisi sillä menevän vaikka on kolhuja, koska ylätason kanssa katsoin muiden menevän n.150euroonkin.

Mä ostin tänään Myrtsin kirppikseltä rattaat! Tai no kahdet. Emmaljungat -02 Edget meille vielä kotiin päiväunikäyttöön ja Emmaljunga City Jetit pinkki-mustat eli ceriset mitä olen himoinnut, autoon. Meillä ei tarvita tuplia autossa joten nuo mahtuu takakonttiin just ja just hyvin, vielä ostan jostain ne pienimmät sattarit Jonelle vara-rattaiksi (jos jollakin on myydä, saa vinkata). Myyntiin siis lähtee meiltä: Gracon vierekkäin istuttavat tuplarattaat ostettu uutena lastentarvikkeesta n.1v sitten, käytetty vain autossa ostoskeskusrattaina joten pyörätkään en ole kovin kuluneet, kummatkin jalkapeitot tallessa (ei ikinä käytetty) yms. Mitä noista vois pyytää 50e? 70e? Samoin oranssit Gracin citysportit, ostettu 1v sitten uutena (takuukuitti on! ostettu 27.9), uudenveroiset, 60€? (en osaa nyt sanoa tarkkoja hintoja), Sitten Emmaljungan City Crossit ne ruskeat- ruudulliset, joissa hieman oranssia, jalkapeiton kanssa, ostettu uutena Jadelle silloin kun ne ilmestyi, käytetty VAIN päiväunilla, ollut aina meidän eteisessä tai olkkarissa ja mä en ikinä liiku mihinkään juuri rattailla joten kilometrejä varmaan alle 10 =) autossa on ollut aina noi edelliset rattaat joten näitä ei ole ikinä kuljetettukkaan kun paketissa lastentarvikeliikkeestä kotiin. 450e. (mulla on kuitti tallessa 588€ ja takuuta melkein 2,5v jäljellä, ostettu 27.9.2008) alettiin käyttämään tosin Jadella vasta marraskuun lopussa, Jonea en noissa pitänyt.

Tuplista en löytänyt millään kuvaa, mutta vierekkäin istuttavat, erilliset selkänojat ja jalkapeitteet, väri keskisininen/musta, nekin vain noin 1v-1v2kk vanhat (jos jaksaisi selata mun vauvapuolen blogia siellä nekin ois...)

Kommenttilootaan viestiä ja sähköpostiosoitetta (en julkaise!) jos joku kiinnostaa, en ehdi niitä nyt näpytellä huutikseen ja myynkin sitten nopeimmille ihan kohtuuhintaan.

TUUSIS

6 kommenttia:

zanne kirjoitti...

Ai sinäkö se olit joka osti ne Emmaljungan rattaat, oliko ne joissa renkaissa pientä vikaa (irtoavat) jotka maksoi tänään Myrtsissä 40e? :-)
Itsekin katsoin niitä, mutta kun meillä ei ole niin yhtään mitään käyttöä niille, koska Emmaljungan Cannon one pelittää varsin hyvin, niin annoin olla.

Tuusis82 kirjoitti...

Zanne: JUU, mä ne ostin! Ensin ajattelin että jeps, että nää mä otan meille päikkärikäyttöön ja jotenkin alan raahaamaan noita emmaljungan brown checkejä autossa (koska haluaisin että mulla ois kivat menopelit kauppakeskuksessa yms koska kotona en niillä ikinä mihinkään lähde....) mutta sitten kun näin ne city jetit mun haluamassa värissä, mun oli pakko saada nekin ja suunnittelin että saan siis renkaan kunnostamalla noista vallan mainiot päikkäripelit ja cityjetit autoon =) vaikeaa tää elämä välillä meillä =)

Kippuralla kirjoitti...

meillä on city jetit, mutta jugnle pinkit <3<3 meillä on van hajonnut selkänoja säätö, ja kahdesti se systeemi millä istuinosa irroitetaan ja käännetään. mutta melkein 2v nukkuu noissa kyllä päiväittäin päiväunet hyvin, vaikka asento onkin kuppimainen, mulla on siellä pohjalla sen aikaa kantoliina taitettuna :D kaikki muut rattaat hävitettiin pois, nuo on juuri sopivat meiän tarpeisiin

Tuusis82 kirjoitti...

Zallaah: ok, en kokeillut sitä makuuasentoa ollenkaan Jaden ollessa kyydissä tänään, mutta ei se mua haittaa, jos pitäisi vaan nuo, mun pitäs joka kerta sit ottaa ne autosta pois, ei kiitos, olkoon autossa meidän söpöstelykivoina kaupparattaina ja noi toiset sitten päikkäreillä =)

Mullahan oli noi ceriset (pinkki-mustat) city crossina joskus... vieläkin hakkaan päätäni seinään koska möin ne!

Kippuralla kirjoitti...

Meillä oli cerise scooterit lapsimessujen aikaan, ne sai sitten kuitenkin lähtöpassit. Tuo jungle pink on vaan mun silmään ihanampi :D

Anonyymi kirjoitti...

Vieläkö ruskeat City Crossit on myynnissä?