keskiviikko 2. syyskuuta 2009

Kenkäarvaus kilpailu ! (ja arvonta)


ENNEN laskusuoritusta kuvat sekasorrosta....
(aikuisten kenkäteline...)
(lasten kenkäteline ja lattiaa...)

SITTEN TÄSTÄ LASKETAAN! Popot on rivissä helpottamaan suoritusta!
Tässä kuvassa on mielestäni 50paria, huomioikaa läpsökkäät aika alhaalla vasemmalla sekä noita puna-mustia sandaaleita on 2paria sekä samoja ruskea-mustia on 2paria
lähikuvaa..
lähikuvaa...
+ vielä kenkätelineelle rivissä olevat 15kpl eli yht 65KPL !



Mä tiedän että mun piti arpoa ja kertoa jo kilpailun voittajakin mutta aika juoksee mua niin lujasti karkuun enkä saa sitä kiinni !

-siis en ole jaksanut väsätä niitä lappuja siitä arvonnasta, kuka laittokin ne johonkin exceliin ja arpoi siitä? no mä yritän huomenna, en lupaa.. mutta yritän, anteeksi! Varsinkin muuten kun tämä bloggerin blogit ja esim kommentointi osia ei millään meinaa toimia mulla, siksi jää usein kommentoimatta toisille, kommentoimatta/vastaamatta omiin ja nyt en meinaa saada ladattua kommenttilootaa etsiäkseni ne vastaukset kenkäarvailuun, grr.

tässä nyt vihdoin ne silloiset kenkäkuvat... (näitä olen muuten ladannut yli 30minuuttia ja se EI lataa niitä, toinen grrrrrrr!)

Ensinmäinen arvaus olikin sitten paras ja ainoa joka meni lähelle. Termiittien äiti / poikien äiti arvasi 68paria kenkiä, ja nyt kaikki ajattelee että se osasi arvata koska on meillä käynyt esim, ei, hän ei ole ikinä ollut meillä kylässä eikä edes ovensuulla joten todellakin arvasi vain (kuulema perustuen heidän kenkämääräänsä suhteutettuna meidän lapsilukuun). Laskin sillon illalla kuvassa olevan 65paria kenkiä, mutta jos nuo parittomatkin laskee ja tossut olisi summa aikalailla se 68... mutta ei huolta, kukaan muu ei arvannut edes 6:sella alkavaa, seuraava arvaus oli 83kpl by Saara&Joas ja 68 seuraavaksi pienin oli 57kpl sokrutin, eli ei paha arvaus heilläkään, varsinkin sokruttimella, toinen sija! -J- joka on meillä käynyt ja luulisi parhaiten tietävän oli arvannut vain 54kpl, itse olisin arvannut 40paria... olin ihmeissäni kun laskin ne! eli pisteet ikean kenkätelineelle ;)

Nämä kengät eivät kuuluneet laskelmaan, eivät ole eteisessä, tässäkin on siis "ihan kohta" käyttökenkiä tai vain Jadelle haalittuja ettei pääse unohtumaan että niitä on haalittu :)


tää on tällainen "ennen eteistä" hylly turhalle...

Tämän bloggauksen tekemiseen meni jotakuinkin 1h25minuuttia! siis tää blogger ei meinaa millään toimia mulla!

Yritän tosiaan ehtiä arvontaa tekemään huomenna, poikien äiti saa valitsemansa 15€ lahjakortin, onnea voittajalle !!!


TUUSIS

5 kommenttia:

Kati - Kylätien termiitit kirjoitti...

kiitos! täytyypä käydä kurkistamassa ne vaihtoehdot :o)

ps. mä arvoin kerran voittajan niin, että listasin osallistujat exceliin ja sit pyysin miestä sanomaan jonkun numeron 1-x (eli mikä nyt sit olikaan viimeinen numero) väliltä.

pikkupikkuriikki kirjoitti...

Onnea voittajalle!!! ja arpajaisia ootellen...

Mia kirjoitti...

Ihan liian vähän siis arvasin!, ajatella vaikka olen käynyt teillä. ;)

Oot muutes tosi ahkerana bloggaillut!, oli paljon lukemista sitten eilisen. :)

Tuusis82 kirjoitti...

Mä olen bloggaillut kun kolme lasta rääkyi eilen jotain kolmea eri asiaa (Jossu olisi halunnut voidella oman leipänsä, itki koska se oli jo voideltu, Jone halusi kokista ja sitä ei saa illalla todellakaan tippaakaan ja Julianna kiukutteli jotain ihan muuta Jannelle...) joten bloggailen välillä ihan perheonnen uhalla näköjään :D

Kati - Kylätien termiitit kirjoitti...

po.pin kortin voisin haluta :o)