maanantai 30. maaliskuuta 2009

MINÄ ITSE

Olen joskus kyllä avoimestikkin blogannut vauva puolelle miltä näytän, en varsinaisesti kuvaa mutta linkin...

no tässä Mimon äitee Hanna otti ihan hauskan kuvan, imetin Jadea sellaisen pakkausrullakon päällä istuen jossain keskustassa, paljasta rintaa ei näy ja yhtä pöljöltä näytän kuten aina joten voihan sen blogata.

Tässä siis meitsi, kauhistelu on vapaata ;)

Hanna

ps.Hoo moilanen ilmekkin vielä...huivi ei sovi huppariin (yleensä pidän samaa oranssi-ruskeaa takkia) jne jne... mutta tämä siis on rehellinen kuva musta, tuollainen hömötiäinen olen ihan riiil laif =)

13 kommenttia:

Mari Wee kirjoitti...

Onpa sulla imetyspaikat :D

S kirjoitti...

Kuva on todeisteena siitä, että sulla oikeesti on muitakin vaatteita kuin se raidallinen huppari;)

sanna kirjoitti...

Voih, oletpa nuori;) Ja teidän lapsilla on kyllä ihan äitinsä silmät. Ja tärkeintähän on, että imettää. Vauvalle on aika sama mikä mesta, kunhan saa ruokaa. Aurinkoista kevättä teidän perheelle, olen innokas lukija, vaikka en aina kommentoikaan.

Mia kirjoitti...

Imettää voi aina ja missä vaan! ;D
Tuo on tosi kiva kuva sinusta.

Helmi kirjoitti...

Kiva kuvahan tuo on.:)

kaari kirjoitti...

Olet melkein samannäköinen kun olen kuvitellut, söpömpi vain.

Aikoinaan matkoilla aina muistelin edellistä reissua tyyliin: noilla portailla viimeksi imetin, ja tuossa ja tuolla...
Matkaseurani ei tosin ole koskaan innokkaasti ikuistanut noita hetkiä. :D

Tuusis82 kirjoitti...

jarna, NIIN totta! Mulla on muitakin kun se, mutta kun rakastan sitä oranssi-ruskea raidallista hupparia =)
Jeps, olen Mimon äiteen Hannan kanssa ihan samaa ikää (heh, joku salapoliisina saa lukea minkä ikäinen Hanna on).
Hopsu, se on ihan totta, mäkin muistan missä kaikkialla olen imettänyt, ainakin ne oudoimmat paikat ;)

Laura.Ny kirjoitti...

Voi apua, olet ihan tasan sen näköinen mitä kuvittelinkin :D
Ihana! Kiitos kun uskalsit laittaa kuvan!

Marika kirjoitti...

Hei tää oli kiva, et laitoit kuvan (vaikka oon sun kuvia nähny ennenkin, jos muistat niin ja telkussa ;) )
Mutta rohkaistuisikohan muutkin laittamaan kuvansa??
Mun blogissa on musta kans kuva, löytyy sieltä alkupään viesteistä ja klikkaa sen isommaksi niin näkyy :)

Vauhtivekaroiden äiti kirjoitti...

Kiva kuva sinusta, mukavaa nähdä millaisia ihmisiä blogien takana on :)

Minäkin olen imettänyt molempia poikia aina kun on tarvis, paikasta ja ajasta huolimatta. Lapsen pitää saada ruokaa, kun on nälkä!

Maxin kohdalla käytin vain imetyspaitoja, mutta nyt Fransin kohdalla en ole välittänyt vaikka mahamakkara välillä vähän vilahtaakin :)

Sarita kirjoitti...

Kiva kuva, ja juuri tuo on imettämisessä mun mielestä se ihana / kätevä juttu kun ruoka on aina mukana ja valmiina, yllättipä nälkä pikkuisen missä vain. :)

Teidän pikkuisimmassa on kovasti äitinsä näköä. :)

~Adeleide

Tuusis82 kirjoitti...

Kiitos kaikille kommenteista =) Meinasin kyllä revetä ja pudota tuolilta kun luin äsken kommentit tarkasti uudestaan ja hopsu sanoi että söpömpi mitä kuvittele, ihanasti sanottu!
Marika, juu muistan että me tiedetään toisemme näöltä jo muutaman vuoden takaa vaikka oikeasti livenä olla nähty ;)

Lumi, kuulema kaikista lapsista näkee kuka niiden äiti on, näin on sanottu, se on hyvä koska tää varmaan unohtaa ne aina johonkin niin tietävät ihmiset kelle palauttavat ja kenen perään huutavat, "onko tämä sun?" "unohtuiko jotain?"

kioto kirjoitti...

Vilkutivilkuti! Täältähän löytyi tuttu äiti. Ihan olet kyllä lastesi näköinen tai päinvastoin.